Στην τελετή απονομής των Packaging Innovation Awards 2019, η οποία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019 στο gazARTE στην Αθήνα, βραβεύτηκαν καινοτόμες συσκευασίες με πρωτοποριακό σχεδιασμό αλλά και υψηλή χρηστικότητα. Στη λαμπρή εκδήλωση με θέα τη φωτισμένη Ακρόπολη και τη νυχτερινή Αθήνα παρευρέθηκαν πάνω από 200 στελέχη από επιχειρήσεις που παράγουν ή διακινούν προϊόντα, βιομηχανίες παραγωγής υλικών και συσκευασίας, επιχειρήσεις εκτύπωσης κάθε είδους συσκευασίας και display stands, δημιουργικά γραφεία και designers. Τα βραβεία, που στόχο έχουν να αναδείξουν τους καλύτερους του κλάδου αλλά και να καλλιεργηθεί η ευγενής άμιλλα μεταξύ των συμμετεχόντων και να βελτιωθεί εν γένει η ποιότητα των προϊόντων συσκευασίας, οργάνωσαν τα περιοδικά Marketing Week, Plant και Σελφ Σέρβις της Boussias Communications, με τη συνεργασία του Συνδέσμου Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών & Συσκευασίας (ΣΥΒΙΠΥΣ), και παρουσιάστηκαν από τον δημοσιογράφο Πέτρο Κουμπλή. Ο πρόεδρος και τα μέλη της κριτικής επιτροπής των βραβείων, καθώς και οι εκπρόσωποι φορέων και επαγγελματικών συνδέσμων που υποστήριξαν τη διοργάνωση, χαιρέτησαν τους καλύτερους της βιομηχανίας συσκευασίας και απένειμαν πλήθος βραβείων για την καινοτομία, το σχεδιασμό, τα υλικά, την τεχνολογία και τη διαδικασία παραγωγής σε ένα ευρύ επιχειρηματικό φάσμα.
Η Koskinidis Packaging έλαμψε για μία ακόμα φορά στην κατηγορία Gifts με το εταιρικό δώρο της για το 2018, το οποίο αποτελεί μία ακόμα μικρή νίκη στη μακρά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και απέσπασε το ασημένιο βραβείο. Με λίγες μέρες να απομένουν μέχρι το τέλος του 2018, η Koskinidis Packaging δημιούργησε για τους φίλους και τους συνεργάτες της ένα εντυπωσιακό, διακριτικά πολυτελές αυτοκλειόμενο κουτί σε χρυσό χρώμα και σχήμα πακέτου που έφερε εξωτερικά το λογότυπο της εταιρείας και ένα εμβληματικό γιορτινό αστέρι. Ανοίγοντάς το αποκαλύπτονταν τρία ισομεγέθη κουτιά σε τρία χρώματα -μαύρο, πορτοκαλί και λευκό-, για τα οποία χρησιμοποιήθηκε metallize υλικό. Για την εκτύπωση επιλέχθηκαν UV μελάνια (χρυσό, και τα εταιρικά χρώματα μαύρο και πορτοκαλί) και UV gloss για λάμψη. Επιπλέον χρησιμοποιήθηκε η τεχνική embossed (γκοφρέ) στο αστέρι και το λογότυπο της εταιρείας, ενώ στα εσωτερικά κουτιά προτιμήθηκε ματ βερνίκι για τα επιτευχθεί μέγιστη αντίθεση με το φωτεινό εξωτερικό περίβλημα. Το εταιρικό δώρο της Koskinidis Packaging για το 2018 ήταν επάξια αφιερωμένο στον πρόσφατα εκλιπόντα ιδρυτή της εταιρείας, Στυλιανό Σ. Κοσκινίδη, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε το εντυπωσιακό βίντεο που το συνόδευε*. Με ένα μολύβι, ένα όνειρο, αλλά και με πολύ μεράκι και μόχθο ο Στέλιος Κοσκινίδης καταπιάστηκε τη μικρή βιοτεχνία που είχε ξεκινήσει το 1922 ο πατέρας του και η ανάπτυξή της ήταν ραγδαία. Η φήμη της εξαπλώθηκε γρήγορα σαν την πυρκαγιά. Η φλόγα του Στέλιου Κοσκινίδη παραμένει δυνατή και η διάκριση αυτή του ανήκει δικαιωματικά.